Bloggers X Dress Of The Month


Exactly one month ago I received an e-mail in which I have been invited for co-operation. Its sender was Boohoo, who for some time already is creating a campaign called "Bloggers X Dress Of The Month". Every month, they choose a selection of their favourite bloggers who will receive the "surprise" dress The campaign aims to show the blogger style, in which each of them will identify a particular dress, giving it its own unique style. The main purpose is breaking the rules of what can and can‘t be worn. The mystery around the model of the dresses, which I got along other bloggers was intentional because personally I wouldn’t buy this dress. However, knowing that I agreed to participate, I got to adjust it in a way that is compatible with my style and taste.

I am very glad that I took part in this campaign. As a result, I was able to see clothes from a different perspective and realize that every product can be customize to become “ours”.


Kisses!
M.

. . . .

Dokładnie miesiąc temu na moją pocztę przyszedł mail, w którym zostałam zaproszona do współpracy. Jego nadawcą była marka boohoo, która od jakiegoś czasu tworzy kampanię „Bloggers X Dress Of The Month”. Każdego miesiąca wybierają grono swoich ulubionych blogerek, które otrzymają sukienkę „niespodzianke”. Kampania ma na celu pokazanie przez blogerki styl, w którym każda z nich utożsami daną sukienkę nadając jej swój własny niepowtarzalny styl. Głównym jej celem jest łamanie zasad tego co może i nie może być noszone. Tajemnica jaką owiany jest model sukienki, którą otrzymałam ja wraz z gronem innych blogerek była zabiegiem celowym gdyż osobiście bym tej sukienki raczej nie kupiła. Niemniej jednak wiedząc, że zgodziłam się na uczestnictwo postarałam się dostosować ją w taki sposób, który będzie zgodny z moim stylem oraz gustem.

Bardzo cieszę się, że wzięłam udział w tej kampani. Dzięki temu udało mi się spojrzeć na ubrania z innej perspektywy oraz uświadomić sobie, że każdy produkt można dostosować i sprawić aby był taki „nasz”.

Ściskam!

M. 














Comments

  1. sukienka jest boska, bardzo podoba mi się ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za odwiedziny oraz za komentarz! :) Miłego dnia!

      Delete
  2. Choć sama też bym nie wybrała takiej sukienki, to Ty bardzo ładnie w niej wyglądasz! Podoba mi się jak zestawiłaś ją z płaszczem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :))

      Delete
  3. Wspaniale wyglądasz! :)

    Zostanę tutaj jeszcze i poczytam pozostałe wpisy :)
    Ściskam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję kochana! Będzie mi bardzo miło :)

      Buziaki!

      Delete
  4. super ta sukienka, świetnie wyglądasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Ogromnie się cieszę kiedy słyszę takie słowa :)
      Ściskam!

      Delete
  5. Pięknie wyglądasz!Sukienka boska!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana! :) Miłego dnia!

      Ściskam

      Delete
  6. Świetnie wyglądasz, cały zestaw jest rewelacyjny, a płaszcz (w przepiękną kratę) tylko go uzupełnia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :) Ściskam!

      Delete

Post a Comment

Instagram

FOLLOW @OFSIMPLETHINGS ON INSTAGRAM
© 2019 OF SIMPLE THINGS | All rights reserved. Contact